niedziela, 22 kwietnia 2012

Mała gratka...

Dla mnie to wspomnienie ubiegłorocznego wyjazdu do Kenii. Po powrocie do pędzącej codzienności zabrakło mi trochę czasu na umieszczenie wszystkich materiałów w sieci.
Mam nadzieję, że te krótkie filmiki wywołają uśmiech na Państwa twarzach, tak jak na mojej, kiedy mogłem oglądać występy tych naszych dzieciaków na żywo :)
Prawda, że są urocze???

Graduation w przedszkolu w slumsie Mitunguu


Dzieci z Laare, które przyszły do misji pisać listy do rodziców adopcyjnych

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Rewelacyjna niespodzianka !!! Dzięki, Jarek ! Przed chwilą wróciłam z Częstochowy, gdzie mieliśmy kilkudniowe rekolekcje dla rodziców adopcyjnych z Pallotynów oraz spotkanie z misjonarzami z Kongo, Rwandy, Kolumbii i jestem tak naładowana emocjonalnie i duchowo, że jak jeszcze zobaczyłam ten filmik z Kellym, to ... prawie "odleciałam".