czwartek, 15 stycznia 2009

Koordynatorzy

Od Adopcja na odległość Ruchu Światło - Życie

Sylwia Lisiecka
Urodziłam się w Gdańsku, ale większość życia, jak na razie, spędziłam w Legionowie pod Warszawą.
Z wykształcenia jestem psychologiem, z miłości i powołania żoną, z łaski Bożej mamą :)
Moja droga w Ruchu Światło-Życie rozpoczęła się w 1996 roku. W latach 1996 -2005 należałam do wspólnoty młodzieżowej, a od sierpnia 2005 roku wraz z mężem formujemy się w kręgu Domowego Kościoła.
Mój udział w diakonii misyjnej rozpoczął się wraz ze spotkaniem księdza Francisa w czasie jego wizyty w Legionowie.
Od Adopcja na odległość Ruchu Światło - Życie



Od Adopcja na odległość Ruchu Światło - Życie
Kasia Januszewska
Od urodzenia mieszkam w Halinowie pod Warszawą. Ukończyłam Kolegium
Nauczycielskie Języka Angielskiego, a teraz studiuję wiolonczelę na
Akademii Muzycznej w Poznaniu. Gram w Unplugged Orchestra. Do Ruchu
Światło - Życie należę wstępnie od 1999, a na dobre od 2005 roku. Od
listopada 2007 do sierpnia 2008 roku pomagałam w misyjnej parafii w
Atyrau w Zachodnim Kazachstanie. A teraz z radością pomagam w adopcji na
odległość :)
Od Adopcja na odległość Ruchu Światło - Życie





Ania Traczykiewicz
Cieszę się, że mogę uczestniczyć w dziele adopcji na odległość. Jestem z Warszawy. W 2006 roku ukończyłam Wydział Nauk Ekonomicznych UW. Zawodowo jestem księgową i lubię swoją pracę.
Niezawodowo lubię tańczyć, czytać książki i podróżować.
W Ruchu Światło-Życie jestem od 12 r.ż, więc już całkiem sporo i nie żałuję :)








Ks. Piotr Główka
Pochodzę z Sulejówka, a także od 5 lat pracuję w parafii NMP Matki Kościoła w tym mieście. Jestem księdzem od 1995 roku. W latach 1999-2008 byłem Moderatorem Diecezjalnym Ruchu Światło - Życie diecezji warszawsko - praskiej. Od 2007 jestem także moderatorem Diakonii Misyjnej naszego ruchu.

Od Adopcja na odległość Ruchu Światło - Życie




 Jarek Deska
Urodzony w Warszawie, ale podobnie jak Sylwia, większość życia spędziłem w Legionowie. Z wykształcenia i w pracy jestem ekonomistą, również z wykształcenia i z zamiłowania turystą. W Ruchu Światło-Życie od 1998r, a w Diakonii Misyjnej od 2008. W wakacje 2009r. byłem jednym z uczestników diakonijnej wyprawy do Kenii związanej z programem adopcyjnym. Moje serce zostało w Kenii już chyba na zawsze, dlatego na tym blogu będę starał się przybliżyć Państwu Kenię, jej ludność i kulturę.



Brak komentarzy: